Історія

Черкаська загальноосвітня школа I-III ступенів №21 Черкаської міської ради Черкаської області збудована в 1965 році. Рішенням Черкаської міської ради від 27.01.2005 року №7-175 знаходиться у комунальній власності. Довгий час колектив школи працював у дві зміни, на сьогоднішній день в одну зміну. У 23 класах навчається 657 учнів, для яких створюються умови домашнього затишку, формуються гармонійні, доброзичливі стосунки між учнями, вчителями та батьками.

Мова освітнього процесу - українська.

Головним напрямком своєї діяльності педагогічний колектив вважає виховання громадянина, патріота, творця, гуманіста, конкурентноспроможнього випускника школи здатного працювати на Україну. Зусилля вчителів, які впроваджують інноваційні технології, направлені на оновлення освітнього процесу. Комп’ютерний клас школи існує з 1992 року, тепер він оснащений сучасною технікою. Молодші школярі також мають свій комп’ютерний кабінет. З 2009 року запрацював мультимедійний кабінет. Школа підключена до Інтернету.

Учні вивчають іноземну мову з 1 класу.

Дітям також пропонуються курси за вибором:

  • елективний курс з англійської мови "Культура та мистецтво Великої Британії" ;

  • історія "Український спротив другої половини ХХ століття".

З 10 класу школярі можуть обрати такі профільні напрямки, які достатньо розроблені:

  • філологічний ( іноземної та української філології);

  • математичний;

  • історичний.

Учні школи живуть різнобічним, насиченим життям: конкурси, олімпіади, предметні тижні, спортивні змагання – цим опікується шкільна учнівська республіка, яка має свій герб, прапор, гімн, президента та парламент, свої традиції.

Педагогічний колектив, який поєднує досвідчених майстрів і талановиту молодь, має високий творчий потенціал: серед 44 вчителів 22 – вищої категорії, 6 – першої категорії, 7 – другої категорії та 9 спеціалістів. 12 вчителів школи мають звання « старший учитель», 5 – «учитель – методист». Педагоги задіяні у проектах, пов’язаних з міжнародною співпрацею, займаються апробацією підручників та технічних засобів навчання, беруть участь у міських, обласних методичних семінарах, об’єднуються в творчі групи по вивченню різних педагогічних проблем.

Школа затишна, «домашня», по-материнські турботлива і дбайлива, в ній кожний знайде себе, розкриється як особистість, яка здатна творити добро.

Поділитися: